swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

Skönt med lördag

Publicerad 2014-04-05 20:46:46 i Linda Höög,

Hejsan!
Nu är det inte lång tid kvar här i England... Tiden går så himla fort!
Denna veckan har jag fått packa upp nya varor, byta galgar, stå i omklädningsrummet och hjälpa kunder att hitta den perfekta outfiten, gå ut med kläder och sätta tillbaka på sin rätta plats, städa och bara se till så att allt är i ordning. Detta är ungefär det jag gör varje dag. Däremot är det mycket att göra på tisdagar, torsdagar och fredagar då det är leverans och massa varor behöver packas upp. Dessa tre dagar är roligast på veckan eftersom det alltid finns att göra och tiden går så himla fort. Jag har fått ett till omdöme från en kund som var jätte nöjd med min hjälp i omklädningsrummet till att hitta en jätte fin jumpsuit! Super kul att få så bra kommentarer och att kunderna är nöjda med mig!

Idag har vi (jag, becca, jack) varit på Marine Aquarium, det var faktiskt lite av en besvikelse. Trodde det skulle vara större, men nu har jag iallafall besökt det och vet hur det ser ut. Efter det gick vi till Nandos och åt lite god lunch och efter det, självklart shopping på primark!!!
Sedan när vi kom hem så fick vi middag, tacos mmmmm så gott!
Nu blir det bara att ta det lugnt och kolla på film!
Ha det bra!

/Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela