swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

njuter för fullt

Publicerad 2014-04-10 23:21:15 i Allmänt, Julia Collin,

hejsan hoppsan!! 
torsdag idag, vilket betyder sista dagen på praktiken imorgon! vi är fem praktikanter på restaurangen nu och vi lla försvinner efter imorgon så dom kommer tycka att det är tomt sen! ska njuta av morgondagen och sen köpa go choklad till mina små jobbarkompisar. 
Idag köpte jag en extra sportbag som jag tänkte packa alla mina nyköpta kläder. märkte dock nyss att den inte rymde så mycket som jag hade behövt så jag håller tummarna att jag får ner allt på lördag och att det inte väger för mycket!! 
känns knäppt att säga att vi ska hem på söndag, och känns ännu konstigare att tänka på att man ska tillbaks till skolan sen. som tur är så har vi ba och student att se fram emot(!!!!!!!!)
ångrar verkligen inte en sekund att jag valde att åka hit, och jag skrattar åt mig själv för att jag var så nervös och panikslagen innan jag åkte hit. Språket har gått så mycket bättre än vad jag trodde och jag har alltid känns mig välkommen eftersom alla är så himla omtänksamma. hade jag fått chansen så hade jag helt klart gjort detta igen. Och ni som har chansen till att åka på detta så har jag bara en sak att säga: GÖR DET och tveka inte en sekund på att du inte klarar det. 
 
kommer sakna detta så sjukt mycket men mest av allt kommer jag sakna: 
att göra kaffe varje dag och prata med trevliga engelska kunder 
PRIMARK 
vår värdmamma och alla hundar såklart
att alla är så överdrivet trevliga
mina bästa små roomies 
alla billiga priser
osv osv ni fattar. kommer sakna massa saker. nu ska jag gå och lägga mig och njuta som bara den av den sista helgen i plymouth! Vi hörs en sista gång innan flygresan!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela