swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

hello there!

Publicerad 2014-04-07 20:17:58 i Allmänt, Julia Collin,

hejsan hoppsan!!
idag är det måndag och helgen har gått alldeles för fort!! london var helt underbart och vi shoppade massa och såg massa fina saker som josse så fint beskrev i inlägget före!! Ska helt klart åka dit igen och stanna lite längre, va lite hektiskt att försöka se och göra allt allt på en dag! men riktigt mysigt och är väldigt nöjd med att vi åkte dit :) 
 
nog om london, nu är vi inne på sista veckan!!! helt sjukt, vill inte åka hem och komma tillbaks till skolan och alla rutiner. även om jag inte har hemlängtan så ska det faktiskt bli skönt att komma hem till familj och vänner.
Ångrar inte en sekund att jag åkte hit och kan inte förstå att jag va så nervös innan jag åkte hit. Har verkligen lärt mig så himla mycket och haft riktigt bra veckor. Ska faktiskt bli lite tråkigt att lämna Ann vår värdmamma som är så snäll och söt, ska dock bli skönt att slippa hunden gismo som skäller hela morgonen och kvällen!! 
Nu ska vi kolla på top model och mysa lite, ha det fint!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria Johns

Publicerad 2014-04-08 08:58:35

Hej på er! Vad härligt ni verkar ha det i England! Njut av de sista dagarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela