swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

#hatarrubriker

Publicerad 2014-04-05 21:25:32 i Rebecca Larsson,

Hej allihopa, lördag idag och vi har shoppat "suprise" haha. Tror snart att vi får sluta gå i affärer, för hittar något snyggt varje dag. Kommer ju inte få med mig allt hem är jag rädd för 😬. Nej men vi har faktiskt inte bara shoppat utan vi har även vart på the national marine aquarium och kollat på de olika havsdjuren som finns där. Det var väl helt ok, men hade faktiskt förväntat mig mer, eftersom det har Europas största tankar. Sen efter det så gick vi in till centrum och där blev det att vi åt på Nando's, GÖTT! Men jag trodde att Jacq och Linda skulle dö, för de beställde in kycklingklubbor "hot" och när det är hot så är det extremt hot, Jacq fick tårar i ögonen så starkt det var haha. Själv tog jag medium och det räkte väl. Sen efter det blev det såklart en tur på Primark och till vår förvåning hade de fått in mycket nya sommarkläder. 

Nu sitter vi här i vårt rum och letar runt på internet som galningar efter studentklänningar, börjar få lite smått panik nu. Är ju faktiskt bara 52 dagar kvar 👏👏 Längtar!!! 
Puss & Kram 
Vi köpte as goda donuts nere vi hamnen 🍩

Två bilder från dagen 🐠

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela