swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

En seg dag

Publicerad 2014-04-08 17:52:10 i Rebecca Larsson,

Hejsan hejsan! Tisdag idag och idag har det varit riktigt långtråkigt på jobbet. Det har faktiskt varit ganska tyst på jobbet nu i snart två veckor, har inte alls funnits mycket att göra och vi har heller inte haft några kunder. Så tiden går inte speciellt snabbt på dagarna, när det inte finns något att göra. Men men idag då som sagt så har tiden gått väldigt långsamt, började kl 11 och slutade kl 15, så jobbar ju bara 4 timmar vilket är helt ok 👍 
Efter jag slutat så gick jag till Jacq för att se när hon slutade och när jag kom dit så slutade hon precis. Så det var bra, för då fick jag sällskap på bussen hem 😊 så nu ligger jag och Jacq här hemma och väntar på att resten ska komma hem. Är riktigt hungrig så hoppas på att det blir något gott idag, annars får det nog bli en promenad ner till dominos haha. 
Puss & Kram 
Hahaha Jacq fick en ide att vi skulle lägga fram allt vi köpt under dessa 6 veckorna, vilket jag nu i efter hand  ångrar att vi gjorde. För hur fan ska vi få med allt hem!!!??! Kan ju tillägga att jag hade 23kg redan när vi åkte haha. Så detta kan bli intressant 😬



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela