swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

deppig

Publicerad 2014-04-12 21:31:53 i Allmänt, Julia Collin,

känner mig deppig och nere för att jag insett att vi åker hem imorgon. Vill inte komma ur vår lilla englandbubbla och komma hem till rutiner och annat. Vill vara här och ha kul med alla tjejer, göra kaffe hela dagarna, prata engelska, skojbråka och nypas med josse, klaga på att felicia är trögtänk, äta fet matt och mysa med hundarna. 
men men nu är väskan i alla fall packad och jag fick ner alla kläder i väskorna! hoppas att filles våg stämmer annars finns det risk för övervikt. 
idag har vi varit i stan en sista gång och fixat lite, även köpt present till vår värdmamma. Nu står josse och borstar mitt hår helt frivilligt och vi ska snart äta chips och njuta för fullt av sista kvällen. Ska bli sååååååå segt att åka buss imorgon men hoppas jag kan sova så går tiden fortare! 
 
Kvällen igår var förresten kul och ett riktigt bra avslut på dessa veckor!! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, men hoppas ni har det bra så ses vi snart i svealand!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela