swenglishstudents.blogg.se

Hej! Vi är nio glada och nyfikna tjejer som går sista året på Aniaragymnasiet. Vi kommer att tillbringa sex veckors praktik i Plymouth, England. I Plymouth kommer vi att bo hos värdfamiljer och det är därför vi skapar en blogg, så att våra familjer och vänner kan läsa om hur vi har det i fina Plymouth!

Ett sent inlägg

Publicerad 2014-04-09 00:33:10 i Allmänt,

Godkväll alla. Ligger vaken i mitt rum och tänkte passa på att riva här. Dagen på jobbet har varit ganska seg, till skillnad från igår. Påsklovet har börjat här vilket man märkte då det var över 1000 besökare igår, vanligtvis brukar det vara runt 400.
Under veckan stog shopping på listan, mycket bra köp blev det! I fredags var jag med Felicia(Ojaste) och några Engelska vänner, mycket trevligt. Lördagen spenderades med att sova!
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar. Känns ledsamt och tråkigt för jag trivs så bra här. Nästan för bra. Så många vänner jag fått här, det kommer bli väldigt jobbigt att lämna alla, men jag får njuta av de sista dagarna!
Nu ska jag försöka sova, har varit galet trött hela dagen!
Skriver för övrigt från mobilen och därför hamnar inte inlägget under mitt namn!
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela